I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin mówi o zasadach składania zamówień przez Klientów Sklepu Internetowego Minibazarek.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w sklepie internetowym.
- Sprzedawcą niniejszej strony jest Henryk Pizoń, który swoją działalność prowadzi pod nazwą:
- Miejscem pełniącym rolę obsługi Klienta jest adres wskazany w pkt nr 3. Wszelkie informacje i pomoc można też uzyskać pod wskazanym numerem telefonu 512610332 bądź adresem mailowym sklep.minibazarek@gmail.com.
- Adres podany w powyższym punkcie (jako adres prowadzenia działalności gospodarczej), jest również adresem siedziby Sprzedawcy.
- Miejscem pełniącym rolę obsługi Klienta jest adres wskazany w pkt nr 3. Wszelkie informacje i pomoc można też uzyskać pod wskazanym numerem telefonu 512610332 bądź adresem mailowym sklep.minibazarek@gmail.com.
Handel Artykułami Rolno – Przemysłowymi Henryk Pizoń
ul. Kościelna 18
23-465 Turobin
NIP 918-100-23-31, REGON 950342067,
kontakt tel. 515 122 446
e-mail: sklep.minibazarek@gmail.com
Nr rachunku bankowego w ALIOR BANK oddział w Biłgoraju
84 2490 0005 0000 4530 3315 8699
7. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
8. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem, z poszanowaniem dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
9. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonej Usługi elektronicznej.
10. Ceny wszystkich towarów występujących w naszym sklepie internetowym są podane w polskiej walucie PLN I są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy.
II. Świadczenie usług elektronicznych
- Usługodawca (Sprzedawca) zobowiązuje się do świadczenia usług elektronicznych w ramach sklepu internetowego Minibazarek zgodnie z zasadami niniejszego regulaminu.
- W momencie rejestracji na naszej stronie zostaje automatycznie zawarta umowa o świadczenie usług elektronicznych w celu prowadzenia konta Klienta. Ta umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- Aby zarejestrować się na naszej stronie trzeba podać w formularzu rejestracyjnym następujące dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz hasło.
- W momencie dodanie Produktu do koszyka zostaje zawarta umowa o świadczenie usług elektronicznych, która polega na udostępnieniu formularza umożliwiającego składanie zamówień. Ta umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- Proces rejestracji jest jednorazowy. Kolejne zamówienia dokonywane są poprzez logowanie się na naszej stronie. Aby się zalogować trzeba podać swój ustalony login i hasło, które są poufne.
III. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług elektronicznych
- Klient może w każdej chwili wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług elektronicznych zawartą na czas nieokreślony, bez podawania przyczyn z zachowaniem 7–dniowego terminu wypowiedzenia.
- Usługodawca (Sprzedawca) może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieokreślony w przypadku, gdy Klient rażąco narusza zasady Regulaminu, w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym. Naruszenie regulaminu musi mieć charakter obiektywny i bezprawny. Takie wypowiedzenie może być złożone po bezskutecznym co najmniej jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu. Rozwiązanie umowy następuje w takim wypadku z zachowaniem 14–dniowego okresu wypowiedzenia.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi elektronicznej zawartej na czas nieokreślony przez którąkolwiek ze Stron nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez Strony w czasie trwania umowy.
- Niezależnie od powyższych postanowień Strony mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia Stron.
IV. Warunki zawierania umowy sprzedaży
- Aby Umowa Sprzedaży była zawarta należy wejść na stronę Sklepu internetowego, wybrać dane produkty i złożyć w oparciu o podane wskazówki Klientowi Zamówienie za pomocą formularza. Podczas dokonywania Zamówienia należy wskazać dane, które są wskazane w adnotacji II pkt 3, Produkt, ilość Produktu, miejsce i sposób dostawy Produktu, sposób płatności.
- Potwierdzenie składanego przez Kupującego Zamówienia następuje w momencie kliknięcia w formularzu pola ZAPŁAĆ.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca automatycznie potwierdza jego otrzymanie i przyjmuje je do realizacji – w tym momencie zostaje zawarta Umowa sprzedaży. Potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę Zamówienia Klient otrzymuje automatycznie na podany przy rejestracji adres skrzynki mailowej.
- Zanim klient potwierdzi swoje zamówienie, można modyfikować zawartość swojego koszyka.
- Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w momencie naruszenia niniejszego regulaminu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych osobowych Klienta w celu skontaktowania się drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową.
- W przypadku, gdy Kupujący nie jest konsumentem a składa zamówienie na większą ilość towaru, Sprzedawca ma prawo wnieść o wpłatę zaliczki przed realizacją zamówienia.
- Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Zamówienia będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku, w dni wolne od świąt.
- Kontakt ze Sprzedającym jest możliwy drogą telefoniczną bądź mailową (dane kontaktowe są podane w adnotacji I pkt 5).
- Cała historia Zamówień jest dostępna dla każdego Klienta po zalogowaniu się do sklepu internetowego.
V. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży
- Klient będący Konsumentem, który złożył Zamówienie może z niego zrezygnować bez podania konkretnych przyczyn, składając odpowiednie oświadczenie dostępne w postaci formularza na naszej stronie Minibazarek w terminie czternastu dni. Powyższą rezygnację można przesłać na adres mailowy bądź pocztą.
- Termin 14 dniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży liczy się od dnia wydania Produktu.
- W razie odstąpienia od umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął ofertę od Kupującego jest ona uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwrot zakupionego towaru powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży.
- Koszt zwrotu towaru do Sprzedawcy ponosi Konsument (Zamawiający).
- Jeżeli Konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należy się zwrot gotówki w ciągu 14 dni od daty dokonania przedpłaty.
- Sprzedawca dokona zwrotu gotówki na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.
- W razie braku zamówionego towaru przez Konsumenta, Sprzedawca ma obowiązek poinformować o tym fakcie Konsumenta jeszcze przez realizacją zamówienia. Kupujący może wtedy zrezygnować z brakującego towaru bądź z całości zamówienia. Może również zgodzić się na zamianę brakującego towaru na inny o podobnym składzie i cenie.
VI. Dostawa zamówienia
- Nasz sklep realizuje zamówienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Wszelkie przesyłki wysyłamy za pomocą Poczty Polskiej S.A. (w tym usługi Pocztex Kurier 48).
- Dostawa zamówionych produktów zostanie zrealizowana nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od daty złożonego zamówienia.
- Sprzedawca dostarczy produkty zgodnie z wyborem klienta.
- Przy odbiorze przesyłki, Kupujący ma prawo sprawdzić zawartość paczkę, czy jej zawartość jest zgodna z opisem.
- W przypadku stwierdzenia wad czy uszkodzeń towaru Odbiorca ma prawo nie przyjmować przesyłki oraz bezzwłocznie poinformować Sprzedającego o tym fakcie w celu spisania protokołu zwrotu uszkodzonego towaru.
- Koszty dostawy zostaną wyraźnie wskazane podczas procesu składania Zamówienia.
- Firma kurierska ma czas 72h (dni robocze) na dostarczenie przesyłki.
- Sprzedawca dołącza do zamówionego towaru paragon lub fakturę VAT (na życzenie klienta).
VII. Płatność
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
1.1 Płatne przy odbiorze
1.2 Płatne z góry przelewem bankowym (dane rachunku bankowego Sprzedawcy wskazane są na stronie Sklepu oraz w wiadomości e-mail przesłanej do Klienta po złożeniu Zamówienia). - Podmiotem obsługującym przelewy online jest Przelewy24.
- W przypadku Klientów nie będących jednocześnie Konsumentami (np. Klient hurtowy), Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości.
VIII. Postępowanie reklamacyjne
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U.Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć towar zgodny z opisem w naszym Sklepie Minibazarek, czyli bez żadnych wad i innych uszkodzeń. W innym wypadku Sprzedawca postępuje według poniższych zasad.
- Kupujący ma prawo żądać wymiany wadliwego towaru na nowy bez uszkodzeń lub naprawy tych wad. Może też wnieść w oświadczeniu reklamacyjnym o zmniejszenie ceny za zamówiony towar bądź zerwanie umowy sprzedaży.
- Sprzedający ma prawo nie uznać wad sprzedanego towaru, jeśli powstały one nie z winy Sprzedającego. Może też nie zgodzić się na naprawę uszkodzeń jeśli koszty naprawy przerosną wartość (cenę) tego towaru.
- Aby reklamacja była uwzględniona, do każdego wadliwego produktu wraz z formularzem reklamacyjnym trzeba dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT).
- Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres pocztowy podany na stronie sklepu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep.minibazarek@gmail.com
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana listownie na podany przez Klienta adres lub na adres mailowy.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres pocztowy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- W opisie reklamacyjnym wymagane jest podanie jak najwięcej informacji dotyczących wad czy uszkodzeń produktu oraz datę powstania (zauważenia) wady, danych kontaktowych klienta– ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
IX. Administracja danych osobowych
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Henryk Pizoń prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Mini Bazarek art. rolno-spożywcze (Kościelna 22, 23-465 Turobin, NIP 918-100-23-31), dane kontaktowe Administratora: sklep.minibazarek@gmail.com
- Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych.
- Informujemy, że Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji złożonego zamówienia.
- Dane osobowe są przetwarzane z uwagi na realizację umowy, której są Państwo stroną, co stanowi przesłankę legalizującą przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 pkt 1b Rozporządzenia UE w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych.
- Dane osobowe mogą zostać przekazane firmie kurierskiej odpowiedzialnej za doręczenie zamówienia. W przypadku gdy, w związku ze zrealizowanym zamówieniem zostanie wystawiona faktura, Państwa dane osobowe zostaną przekazane również do naszego biura rachunkowego.
- odane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres, w którym przysługują Państwu roszczenia z tytułu rękojmi. W przypadku, gdy w z związku ze zrealizowanym zamówieniem zostanie wystawiona faktura, Państwa dane będą przechowywane do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, regulowanego przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa
- Informujemy, że mogą Państwo żądać od Administratora dostępu do Państwa danych osobowych. Ponadto, przysługuje Państwu prawo do zmiany lub usunięcia Państwa danych osobowych lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia Państwa danych osobowych.
- Jeżeli w Państwa ocenie Administrator naruszył przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, mają Państwo prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzoru.
- Informujemy, że Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, polegający w szczególności na profilowaniu.